Al'astair's Giant Puzzle

Al'astair

Al'astair: Afrikaanse Rock 'N Tjank

One of my new favourite songs is Giant Puzzle by Al’astair.  It is one of those songs that really grows on you with repeated listening.

die ou lewe..is ‘n puzzle..giant puzzle…..mhm.. net ‘n puzzle
die ou lewe..bly ‘n puzzle..giant puzzle..mhm..net ‘n puzzle

dan’s dit oorlog …dan weer vrede…
dan’s dit winter…en dan weer somer…

wat is tyd…..en wat is ewigheid…?
wat is anderkant…ander kant?
wat is duskant….hierdie-kant?
is my pa nog daar…is my ma nog daar…?
is my sussies daar…is my hond dalk daar?

die ou lewe..bly ‘n puzzle..giant puzzle..mhm..net ‘n puzzle

al wat ek weet ..is dat ek nie weet nie
al wat ek verstaan…is dat ek nie verstaan nie
maar ek weet darem …ja ek weet darem
ek is ‘n ou stukkie….van die puzzle …..krom en skeef

maar ek’s ‘n perfect fit..ek’s ‘n perfect fit
vir my stukkie… van die puzzle
en jy’s ‘n perfect fit, jy’s ‘n perfect fit
vir jou stukkie…. van die puzzle

die beautiful… giant puzzle

die ou lewe..bly ‘n puzzle..‘n giant puzzle..mhm…net ‘n puzzle

Leave a Reply

